Tips Δίαιτας

Tips Δίαιτας

Για την επιτυχημένη δίαιτα χωρίς άγχος:

  • Μη ζυγίζεστε καθημερινά. 2-3 φορές την εβδομάδα, πρωινές ώρες είναι αρκετό.
  • Αν δεν είστε ευχαριστημένοι με τη ζυγαριά, δε σημαίνει ότι δεν έχετε χάσει λίπος. Κάποιες μέρες το σώμα κατακρατεί υγρά και το βάρος φαίνεται υψηλότερο.
  • Μετρήστε πριν τη δίαιτα, την περίμετρο μέσης σας στο ύψος του αφαλού.

Η απώλεια πόντων σας δίνει σημαντικές πληροφορίες για την απώλεια βάρους.

  • Τρώτε όλη την ποσότητα του προτεινόμενου γεύματος. Έτσι διασφαλίζετε τη λήψη όλων των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών και δεν έχετε αίσθημα πείνας.
  • Αν δεν καταναλώνετε όλο το επιτρεπόμενο γεύμα σας ο οργανισμός σας μαθαίνει να καλύπτει τις ανάγκες του με λιγότερες θερμίδες και μειώνει το Βασικό Μεταβολισμό σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνετε δυσκολότερα βάρος.
  • Οι γυναίκες συνήθως δεν πίνουν αρκετά.

Αυτό προκαλεί πονοκέφαλο, πείνα και δυσκοιλιότητα

Βάλτε στόχο και δίπλα σας να έχετε 2 μπουκάλια νερό το οποίο πρέπει να πιείτε!

Είναι ο καλύτερος έλεγχος για να δείτε πόσο πίνετε!!

  • Πίνετε άφθονα αποτοξινωτικά υγρά (νερό με στυμμένο λεμόνι και φύλλα μέντας, δυόσμου ή βασιλικού)
  • Το άγχος επιδρά αρνητικά στην προσπάθεια απώλειας βάρους.Η έκκριση ορμονών του στρες εμποδίζουν τη λιπόλυση.
  • Δώστε στον εαυτό σας το χρόνο που χρειάζεται ώστε να κάψει το λίπος του. Μη βιάζεστε να δείτε άμεσα αποτελέσματα που έχουν πολύ μικρή διάρκεια.
  • Κύριος στόχος είναι η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών, ώστε να διατηρείτε πάντα φυσιολογικό βάρος.
  • Η γρήγορη απώλεια βάρους λόγω «crush δίαιτας» (5-6 κιλά σε 2 εβδομάδες) μειώνει αισθητά την μυϊκή μάζα και το βασικό μεταβολισμό σας: Αποτέλεσμα είναι η σύντομη επανοφορά του βάρους σε υψηλότερα επίπεδα.
  • Όλοι οι άνθρωποι δεν έχουν την ίδια απώλεια βάρους στον ίδιο χρόνο. Μην αγχώνεστε με τα «καλύτερα» αποτελέσματα κάποιου φιλικού προσώπου.
  • Επιτρέψτε στον εαυτό σας μια μικρή απόλαυση- χωρίς υπερβολές – και έπειτα συνεχίστε κανονικά τη δίαιτά σας.
  • Αν βρεθείτε σε κάποια ταβέρνα, συμπληρώστε ένα μέτριο πιάτο με διάφορα εδέσματα αποφεύγοντας «παχυντικά» συνοδευτικά (πατάτες, μπουρεκάκια, τηγανιτά κολοκυθάκια).
  • Δεν είστε «υποχρεωμένοι» να φάτε ότι σας προσφέρουν! Επιλέξετε την κατάλληλη στιγμή και το κατάλληλο έδεσμα για να το απολαύσετε!
  • Κάποιες φορές πεινάτε χωρίς λόγο ή από συνήθεια – πολλές φορές μπροστά στην τηλεόραση. Πιείτε έναν καφέ ένα ζεστό τσάι, που δε σταματούν τη λιπόλυση και κόβουν την πείνα και την όρεξη. Οι φρυγανιές και τα κράκερ είναι λανθασμένη τακτική για να μειώνουμε το αίσθημα της πείνας.
  • Αυξήστε την κίνησή σας. Αν χρησιμοποιήτε λεωφορείο, περπατήστε 1 -2 στάσεις με τα πόδια. Αν χρησιμοποιείτε ασανσέρ, ανεβείτε & κατεβείΤε με τις σκάλες ή παρκάρετε ποιό μακριά από το σπίτι σας.
  • ΠΡΟΣΕΞΤΕ… Η ΟΡΕΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΝΑ!!! Η ΠΕΙΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΨΑ !!!